Działdowo.pl | Internetowy serwis informacyjny miasta Działdowa

Czwartek, 23.01.2020r.

Imieniny: Ildefonsa, Rajmunda

Powrót powrót

Prace remontowe w Zespole Szkół nr 2 [zdjęcia]

Prace remontowe w Zespole Szkół nr 2

W Zespole Szkół nr 2 im. Jana Pawła II w Działdowie trwa remont sal lekcyjnych. Zaawansowane roboty prowadzone są w siedmiu pomieszczeniach. Tworzona jest też od podstaw pracownia terapii sensorycznej, powstają nowoczesne gabinety – geograficzny i biologiczny.

Wakacyjna przerwa to czas, który dyrekcja szkoły, wykorzystuje na remonty i modernizację swojej placówki. W Zespole Szkół nr 2 prace trwają w najlepsze, aby od września dzieci i młodzież mogły cieszyć się komfortem i odnowionym wnętrzem.

— Kapitalny remont obejmuje siedem sal lekcyjnych — mówi wicedyrektor szkoły Anna Siedlecka. – W klasach są wymieniane okna, podłogi, oczywiście malowane ściany. Dopełnieniem modernizacji klasopracowni będą też nowe meble.

W szkole powstają również nowoczesne pracownie – geograficzna i biologiczna, oprócz już istniejących, profesjonalnych, takich jak: chemiczna, fizyczna czy polonistyczna.

— Dodatkowo, we własnym zakresie, tworzymy pracownię terapii integracji sensorycznej — dodaje pani dyrektor. — Taki gabinet będzie miejscem pracy dziecka z nauczycielem, w której rozwój ucznia, wspomagany będzie poprzez różnorodne działania – zabawę, naukę, rozmowę.

— Dzieci odpoczywają od swoich obowiązków, a my pracujemy, żeby przywitać ich w nowym roku szkolnym 2019/20 w odświeżonej szkole — podsumowuje Anna Siedlecka.

Środki na remont pochodzą z Urzędu Miasta Działdowo (organ prowadzący).

mcz

Dodał: Karol Wrombel Zdjęcia: archiwum szkoły

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close