Działdowo.pl | Internetowy serwis informacyjny miasta Działdowa

Piątek, 02.05.2025r.

Imieniny: Zygmunta, Atanazego, Anatola

Powrót powrót

W PGKiM otwarte zostało Biuro Obsługi Klienta [zdjęcia]

W PGKiM otwarte zostało Biuro Obsługi Klienta

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. zdecydowało o otwarciu Biura Obsługi Klienta. Teraz wszystkie potrzebne sprawy klienci będą mogli zrealizować w jednym miejscu. Nowy dział będzie mieścił się w siedzibie firmy przy ul. Hallera 32 w nowocześnie wyremontowanych i zaaranżowanych wnętrzach gdzie w przeszłości mieściła się m.in. kasa.

W piątek 26 czerwca 2020 uroczystego otwarcia dokonali Grzegorz Mrowiński – burmistrz Działdowa, Paweł Cieśliński – starosta działdowski, Sławomir Pszenny – prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Działdowie.

W uroczystości wziął udział również ks. kan. Adam Filarski, dziekan Dekanatu Działdowskiego i proboszcz Parafii pw. Św. Wojciecha Biskupa i Męczennika w Działdowie, który poprowadził wspólną modlitwę i poświęcił pomieszczenia. Uroczystość zaszczycili swoją obecnością: Andrzej Wiśniewski – zastępca burmistrza Działdowa, Olgierd Zygmund – Przewodniczący Rady Nadzorczej PGKiM, Daniel Sarnowski – dyrektor ds. Wodociągów i Kanalizacji, Małgorzata Wojnarowska – dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych, reprezentujący pracowników Bogdan Kopański – Przewodniczący KZ NSZZ Solidarność przy PGKiM.

Wyremontowane pomieszczenia, prócz tego, że podniosą komfort oczekiwania klientów, to również wpłyną na wzrost jakości obsługi mieszkańców. „Naszym celem jest by zgłoszenia od mieszkańców wpływały w jedno miejsce, co umożliwi szybkie i profesjonalne zarządzanie informacją oraz poprawi jej przepływ. Teraz w jednym miejscu nasi klienci będą mogli dokonać wszelkich czynności dotyczących naszej działalności od zapłacenia faktury po podpisanie umowy czy otrzymanie informacji” – mówi Sławomir Pszenny, Prezes Zarządu PGKiM Działdowo.

Remont i wyposażenie pomieszczeń trwały 4 miesiące. Projekt wnętrza to dzieło pracowni projektowej Gabriela disign, remont i wyposażenie wnętrz wykonywali pracownicy PGKiM oraz lokalne firmy zewnętrzne.

Nowe Biuro charakteryzują się dużą, otwartą przestrzenią z zacisznymi miejscami dającymi komfort indywidualnej rozmowy Klienta z pracownikami Biura. Wyposażone zostało według nowoczesnych trendów ale z wieloma akcentami nawiązującymi do historii działdowskich wodociągów. Nie zapomniano również o osobach starszych, które oczekując na rozmowę będą mogły wygodnie spocząć a dla dzieci przygotowany został specjalny kącik, który pozwoli rodzicom na  spokojne załatwienie spraw. Pozostaje mieć nadzieję, że nowoczesne biuro spodoba się mieszkańcom Działdowa, którzy codziennie korzystają z usług komunalnych oferowanych przez PGKiM.

Biuro Obsługi Klienta otwarte jest:

– w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 1700

– od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

Dodał: Karol Wrombel Zdjęcia: Karol Wrombel

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close